Att man ska bli så slut...

.. av att vistas i civilisationen i 4 timmar.

Fikade med fröken Edin på City, var hos barnmorskan
och var sen och gjorde ett syntest.
O jag är helt slut i kolan.

Nåja, fyndade lite idag iaf.
Kunde inte låta bli Indiskas rea på 70%.

5 par örhängen och ett par knähöga tjockstrumpor fick jag med mig hem.
Allt till ett pris av 112:-!

Svängde in på Jam Jam oxå.
Måste ju passa på när man är i stan,
det är den enda godisbutiken i Sundsvall som har mina favoriter.
Så en hel påse hallon/lakrits-kola vart det.

Jag minns Märta Persson... hon hade riktiga grejjer hon.
Där kan man snacka hallon/lakrits-kola.

Nej, nu ska jag försöka konsultera med min sambo om vad vi ska äta till middag.
Damien fick sig en tallrik gröt och sen vare sovdags för honom.
Grinigare unge var det länge sen jag träffade!

Kommentarer
Postat av: jenni

Det värsta är att den lilla damen inte gillar att sova brevid mig. Varje gång jag provat det så resulterar det i att jag nästan får blåöga. Armar och ben flyger och far som små virvelvindar, men just nu provar jag ta mig fan allt så ska göra det i natt när hon vaknar.

By the way, du har helt rätt. Märta perssons det var the real deal de.

2011-02-10 @ 15:45:46
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: jenni

Jag kommer att hålla dig informerad om hur natten gick.

2011-02-10 @ 18:20:07
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: jenni

Ja vi hoppas på att det löser sig nu så jag kan bli en någorlunda pigg mamma. Får väl vänja av henne senare med att sova i samma säng. För nu bryr jag mig endast om min skönhets sömn, ha ha

2011-02-11 @ 17:27:33
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0