Äntligen börjar...

... det klarna. Lite iaf.

Jag har mestadels av dagen gått och spelat på läppen, slitit mitt hår och pustat.
Men nu så. Kanske.

Jag har iaf kommit så långt att jag har packat ner lillemans kläder, leksaker och förnödenheter.
Även sorterat bort sånt som inte kommer användas under de närmsta 6 månaderna.
Badrummen fick sig en omgång oxå,
så nu finns bara sånt som vi klarar oss med tills på fredag kvar.
Sen har jag tvingat morfarna att lyfta på röven och packa ner allt som han ska ha kvar.

Så nu står det återigen kartonger och säckar överallt.
Men hellre det än alla saker som tidigare låg utspridda på dessa 90 kvm.

Fy fan! Vad skönt det ska bli att komma härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0