Om jag hade gnällt för ett halvår sen...

... så hade det låtit helt annorlunda.

Från att ha varit bitter över att inte komma i mina kläder är jag nu bitter över att dom ist ramlar av mig och sitter löst.
Värdsliga bekymmer.
Kanske låter jävligt dumt att klaga på att man går ner i vikt, utan en enda träningsminut, men nu är det det faktum att jag inte stannar upp som är det jobbiga.
Jag vill inte se ett som en metrev heller, tycker det är snyggare med lite former, speciellt på höfter, rumpa och byst.

Kanske borde börja baka igen?

Nåja, nu ska ongan iväg på dagis och mamman jobba ett par timmar innan det vankas 4-timmars utbildning i vin, avec och sommarens drinktrender!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0