Förvirrande...

... med röddagar mitt i veckorna.

Men gårdagen spenderades uppe i Huli.
Mycket blev gjort.
Altanen färdigställdes, gräset klipptes, skrot eldades och grästrimmern gick för fullt.
Så nu är det så gott som färdigställt inför lördagens festligheter!

Förra helgen var jag och mamma på utflykt ner till Märsta, på kusin My´s student!
En otroligt trevlig resa.

På fredagen passade jag på att gå ut och göra Märsta,
med barndomskamraten Maggie som jag inte träffat på 16 år.
16 ÅR!!!
Sjukt, men det var sjukt kul!
Full rulle på Kc, med allt vad det innebar, dans, tjatter, dricka och slagsmål! :P
Höll mig dock utanför det sistnämnda, vilket man inte kan beskylla fröken "Slänger-Gucciväskan-och-kastar-sig-in-i-slagsmål-med-högaklackar-och-kommer-ut-därifrån-med-deformerad-tumme" för.
Kaos men kul!

Lördagen spenderades hemma hos finaste moster och Micke där det hölls mottagning för Mysan.
God mat, god dricka och trevlig tillställning.
Men inget kalas utan krasch.
Man kan säga som så att Marina ska äntligen få sig en ny toastol!

Nej, nu bär det iväg på jobb.
Ingen rast, ingen ro! :P

Ses vi inte innan så hoppas jag vi ses på Lördag, öppet hus från kl 11.
Be there, eller var fyrkantig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0