Jag måste lära mig...

... att saker sällan blir som det var tänkt.

Tanken var att jag skulle börja jobba idag. Så vart det inte. Jag vart istället uppsagd. Men jag är inte så säker på att det var till det negativa.

Så ist för att börja det nya året med att jobba så ska jag istället ägna mig åt att plugga körkort och söka med ljus och lykta efter mitt drömjobb. Kanske det här är det bästa tillfället för mig att ta mig ur restaurangbranschen?

Jag ska även passa på att njuta av att få spendera dagarna med HELA min underbara lilla familj!

Från det ena till det andra. Nån som har en ide om hur i hela friden jag ska få Elize att dricka välling?? Vi ammar ju visserligen fortfarande men jag skulle inte gråta blod om vi slutade med det nu. Men hon verkar inte vara överens med mig på den frågan. Hon slår bort flaskan och gräver sig in till bröstet. Helt manisk i sin jakt på tutte.

Nåja, nu hoppas jag att båda vildarna sover för natten för nu var det tänkt att det skulle bli horisontalläge i soffan.

Sa jag att saker ofta inte blir som det var tänkt?


Kommentarer
Postat av: Siw & Bruttan

Fredrik vägrade välling från han var 6 mån, jag köpte ALLA vällingar som fanns men det va tji. Gröt gick ner och med det så va jag den ensammaste människan i världen när han ville ha sin gröt kl 05 varje morgon men, men sånt är livet. Tissen vill hon ju ha att mysa med så klart. :-)

2012-01-03 @ 00:28:46
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Pierina

Fast jag håller inte med dig om det där att det inte blir som man tänkt :)



Det är så fascinerande som så att det ALLTID blir som man tänkt, det handlar bara om tanken; "det här kommer inte att gå" = Det går inte = Det blir som man tänkt (enkelt exempel)



Ändra tankegången och det fortsätter bli som man tänkt fast på ett mer positivt sätt :D :D



Kram och sköt om dig!

2012-01-03 @ 08:13:53
URL: http://mixtomax.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0