Idag...

... är en sjukt jobbig dag.

Ni kanske inte tycker att det låter speciellt besvärande men för mig är det oliiiidligt.
Jag är så galet trött. Så trött så jag finner inte ord.
O runt omkring mig ser det ut som kaos och det jag egentligen skulle vilja göra är att baka.
Fan, jag orkar liksom inte.
Att jag dessutom börjar ana en förkylning gör inte saken bättre.
Det är så irriterande när hjärnan vill baka, städa, tvätta o laga mat.
Men kroppen bara liksom säger ifrån.

O en bebis som inte förstår att det är skönt att sova underlättar inte nu!

Nej, en stund i soffan med lite DH kanske gör att orken kommer tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Carina Bergman

Å det verkar som att DH gjorde susen.

2011-10-06 @ 19:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0