Jag och barnen...

... gick en omväg hem ifrån dagis idag.

Det är jag glad för.

Jag har, sen jag flyttat hit, inte umgåtts med nån, utav dom få jag känner här ute.
Jag vet inte riktigt varför men jag har inte haft orken eller lusten att starta ett umgänge med nån,
o ännu mindre lära känna nytt folk.

Men idag så tog vi vägen förbi Sara.
Det var riktigt trevligt att träffa lite människor, det gör vi gärna om.

O sen så kom ju Malin med ett trevligt besked,
dom ska nämligen kika på 2 lägenheter här i Matfors på måndag!
Lovely!

Den här dan hade varit perfekt om jag bara haft ett glas vin, vart sjukt sugen nyss.
Meeeen, inge vin hemma, men däremot en kall, "smaskig" alkoholfri öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0