I 3 månader höll det...

... .

Jag var för ett par veckor sedan på ett sånt där "mamma-samtal".
Där ville barnmorskan få reda på hur JAG mår.
För det var ju inte en självklarthet att man mår bra som nybliven mamma.
Mäh, såklart det är, var min tanke.

Jag har ju 2 underbara, friska barn.
En sambo jag älskar ÖVER ALLT ANNAT.
En snäll vovve, volvo och ett mysigt gårdshus.

Såklart jag mår bra, kan man göra annat?

Hade jag vare på detta samtal idag kan jag inte garantera att jag svarat likadant.
Det hade nog inte sett lika bra ut på papper som det gjorde då.

Just nu sitter jag med en känsla av misslyckande.

Hemmet har förfallit.
Fenix har blivit oerhört trotsig.
Elize skriker så fort jag lägger ner henne.
Tequila är nervsjuk.
Volvon har kostat oss 15000:- senaste månaderna.
Jörgen jobbar ihjäl sig.

O jag kan inget göra åt det.

Jag bryter nog snart ihop.

Kommentarer
Postat av: jenni

Förstår precis hur du känner dig gumman :(

Är nog ingen tröst för tillfället. Men håll ut, det går över strax och ta dig en dag eller två för dig själv så du får andas ut, glöm inte bort din egen-tid. kram

2011-06-11 @ 12:04:20
URL: http://sundsvallsbloggar.se/jennilandin
Postat av: petra

men fy=((( låter som att du måste fixa barnvakt o få andas lite o rå om dig själv! neelix har precis kommit ut ur trottsen för denna gång men anar att de inte är långt bort till nästa gång, o fenix känner säkert av att du har eliz o inte har nån energi =( vi har många släktingar o ja vet inte hur de ser ut för er del men vi har neelix borta minst en gång i månaden för att ta igen oss för han sover ju aldrig hela nätter, o inte för att man hinner hämta igen sig på en natt men de ger sjukt mycket=) o de där med pengar är visst alltid ett bekymmer, ska vi dela på en trisslott?=)

2011-06-11 @ 16:24:50
Postat av: petra

du kan säkert skriva till din BM igen om hur då mår!! o kanske få lite råd o tips=)

2011-06-11 @ 16:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0