När...

... ska bebishysterin infinna sig?

Den kanske inte kommer den här gången?
Jag kom just på att jag har inte köpt en endast tygbit eller liknande till den ofödde.
O då kan den ändå komma när som helst.

Kom mig för att beställa en barnstol idag iaf, det är ju ganska väsentligt.
Kanske ska be sambon skruva ihop vaggan...
... o ta fram babysittern...
... o kanske köpa ett paket blöjor?

Behöver jag mer än så?
Njae, tveksamt.

Nåja.

Den förstfödde skrällde till och sov heeela natten i sin säng inatt iaf.
Fantastiskt skönt.
Men bara därför så vaknade jag såklart kl 4 och kunde inte somna om.
Är det inte typiskt.

Nej, nu ska jag försöka rensa i garderoberna.
Skoningslöst ska det rensas.
All skit ska bort.

Måste ju få plats med en (ett par?!) OnePiece... :P

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Skönt att han sov hela natten där. :) Det är nog lite av en vanesak att du vaknade då bara för du inte blivit väckt av han.

2011-02-19 @ 20:33:40
URL: http://mammatessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0