Potträningen...

... är i full gång!

Och det går över förväntan bra!
Fenix är så superduktig och säger till när han vill bajsa så då åker kläder och blöja av!
Allt som oftast så sitter han i lugn och ro på pottan och läser en bok tills han är klar!
Mammas storkille!

Tiden går så fort...

Hur mysigt jag än tycker att det är med småbarn så börjar det gå mig på nerverna att vara hemma.
Jag kan uppriktigt säga att jag längtar efter att få börja jobba.

Måste man verkligen gilla alla delar i det här med att bli/vara förälder?

Jag menar...

... jag var inget större fan av att vara gravid.
... förlossningen ÄLSKADE jag.
... första bebistiden var mysig.
... men nu längtar jag faktiskt bara tills att dom får börja dagis.
Inte så mycket bara för min skull, utan även för deras.

Jag är nog ingen stayathome-mom.

Jag gör mig nog bäst i mitt föräldrarskap om jag får jobba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0