My god...

... in heaven, vad trött jag är.
Helt jävla makalöst.

O det går liksom inte över heller...

Idag har vi iaf varit och hälsat på Sandra, Magnus och Emmy i stugan, trevligt att komma hemifrån!
Undertecknad slog på stort och bakade dagen till ära.
Sockerkaka och havrekakor med nougat.
Inte vet ja om det vart så bra egentligen, men hey, jag gjorde det iaf.

Imorgon åker Mr X norrut för 3 dagars jobb så jag blir gräsänka med lilleman.
Våra bajsätande hundar ska få husera hos morfarn tills på Onsdag.
Jag känner verkligen att mitt humör, mående och min trötthet inte vill ha dom hemma.

Nej, nu ska jag ta och gå ner och assistera Mr X i hallmålningen.
Det verkar som om våra bingolotter vi köpt får rättas en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0