Varför kan han inte...

... vara hemma på veckorna och borta på helgerna?
När nu ändå helgen känns så kort och veckan så lång menar jag.
Eller blir det automatisk tvärtom då?

Tur att det är kort vecka nu, får ha Mr X hemma i 5 hela dagar!

Har nyss tagit mig ett fotbad framför brasan, fantastiskt skönt.
Passade på att brodera lite mer på lillemans tavla som jag började med när jag väntade honom.
Det kanske är på tiden att den blir klar, eller vad tror ni?!

Retar mig fruktansvärt att den där knappen för att centrera texten inte reagerar när jag trycker på den. Hmmpf.

Nej, nu ska jag nog krypa till kojs så det blir en ny dag snart, en dag mindre tills mitt hjärta är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0