Jag måste göra en...

... ordentlig omstrukturering i min vardag.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ändra på för att det ska bli bra men nått är det iaf.

Jag retar mig på saker hela tiden, känner mig konstant stressad och har NOLL tålamod.
Det känns som om dagarna går i en rasande fart och jag står på perrongen och tittar på bara.
Jag hinner inte med nått, varken saker jag ska göra eller saker som händer.
Det är inte jag, jag känner inte igen mig själv.

Det är inte det att jag inte trivs med mitt liv, det är snarare så att jag älskar det.
O det innefattar även alla som är delaktiga i det.

Men jag tror att det är tänket, det och inställningen.

Nej, nu blire andra bullar. Och en burk pringles.

Kommentarer
Postat av: Småbarnsmamman - Mamma till en pojke med Diabetes

Oj vad jag kände igen mig i ditt inlägg..! :)

Hur gammal är er Sötnos!?

Ha en fin dag/kväll!

2010-04-06 @ 17:43:42
URL: http://johannajois.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0