Jag har bestämt mig...

...!

Jag kommer aldrig mer köpa ett par nya skor. Alla ska hädanefter inhandlas på Tradera.

Jag har på sista tiden klickat hem 3 par skor därifrån, alla under hundringen,
och jag är supernöjd.
Satt och surfade runt lite nu och konstaterade att jag aldrig mer ska besöka "skoavdelningen" på Tradera i fattigt tillstånd. Väldigt svårt att hålla klickfingret i schack.

Men däremot så har jag satt upp ett nytt mål. Jag ska inom ett år ha klickat hem 10 par nya skor.
Sen ska alla gamla sulor hivas åt helvete.

Om 4 minuter går en auktion ut.. bara 149:-... inga bud lagda... Håll ut Sandra. Kämpa.

Kommentarer
Postat av: jenni

Ååå det är så underbart med skor, alla färger och modeller. En annan måste dock hålla sin plånbok i shack då det gäller skor, har ju ingen aning om vilken storlek fötterna kommer vara till sommaren suck Så har istället som mål att läsa 100 böcker.

2010-03-03 @ 18:07:34
URL: http://jennilundgren.blogg.se/
Postat av: jenni

Ha ha, ja det är väl den modellen av skor som kommer att fylla hela skohyllan i hallen.

2010-03-04 @ 08:20:36
URL: http://jennilundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0