I natt...

... har lilleman sovit borta för första gången.

Han vart hämtad igår av Mr Xs syster och hennes lille Isak.
Vi passade på att gå ut och äta, Saffran vart det med en massa tapas.
O i säng tidigt, halv 10! :P

Hade tänkt att jag skulle sova ut idag men tji fick jag,
halv 8 vaknade jag med fenixsjuka och mjölksprängda bröst så nu sitter jag och försöker hålla
mig från att ringa och kolla så att allt har gått bra.
Vilket jag såklart inte tvivlar en minut på, men ändå! :P

FIck hem en sviiinsnygg dress till lilleman igår som hans mormor budat på på Tradera, tänkte lägga upp bild så fort han kommer hem och jag lyckats ta ett kort på honom!

Nej, om man ska ta o spela lite Harry Potter kanske, passa på innan morfarn vaknar och
belägrar datorn och innan Fillenix kommer hem!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Va skönt med barnledighet. Jag skulle nog inte sova alls om Joline sov borta.

2010-03-11 @ 10:54:06
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Siw

Du har väl njutit riktigt mycket av vuxen stunden nu då? =)

2010-03-11 @ 21:20:06
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0