Lugnet sänker sig över Huli...

... och här sitter jag alldeles ensam.
Eller ensam o ensam, lilleman och hundarna är ju här.

Det har minst sagt varit två hektiska veckor.
Trots att vi egentligen inte har gjort mycket.
Men Malin, Hasse, Blenda och Cornelia har bott här med mig.
Det har varit full rulle, konstant.

Det tar på krafterna att organisera 2 bebisar, 3 vuxna, 2 hundar och en liten Blenda Diablo!

Iaf så flyttade dom till sin nya lägenhet igår.
Trodde först att det skulle bli enormt tråkigt när dom försvann
men om jag ska va helt ärlig så är det ganska skönt.
Inte att slippa dom alltså, utan att bara vara själv! :P

Men som tur är så är det inte länge kvar nu tills Mr X kommer hem.
Hem för gott.
Sista veckan är nu snart avklarad för honom nere i Gävle,
sen har han 2 veckor på utbildningen här.
Ska bli fantastiskt skönt att få hem honom kl 4 varje dag igen!

O ja just, nu har nog lilleman slutat amma oxå. Det har gått 1½ dygn sen sist nu.
I eftermiddags när det var dags för hans tupplur så somnade han alldeles själv i sängen med vällingflaskan! Fantastiskt skönt!
O till kvällen upprepade han samma sak, fast med lite extra kramtid före!
Är så sjuukt stolt över honom, mammas duktiga pojki!
Och det bästa av allt; Jag kan börja äta choklad igen! :O

Sen tog han även premiärturen med gåvagnen ute i dag.
Det var lite knöligt och gropigt men efter lite pepp av Kenta så tog det fart!

Viktigt att höra låten i bakgrunden. O nej, det är inte arr:at, det bara vart så! :P

 

Nej, nu blire sängen och nya Beck.

 

 


Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Oj, långtids främmande. Förstår om det är skönt att få vara själv nu.

Har du ammat ända till nu?

Hur har du klarat dig utan choklad? =D Galenskaper

2010-06-02 @ 22:29:15
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Sv: Okej. Jag är en riktig godisrotta jag. Kan inte äns klara mig en dag utan godis eller kakor. Blir jobbig att vara med. Som en rökare som inte får cigg.

Det är sjukt men sant.

Hoppas han kan övergå helt till flaskan. =)

2010-06-03 @ 09:53:07
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Du ville inte vara med i napp tävlingen föresten?

2010-06-03 @ 09:54:18
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Sv: Okej! Nä det är klart du inte vinner om du inte deltar. ;D

2010-06-03 @ 18:14:01
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0