Nu var det riktigt länge sen...

... jag skrev nått. Jag vet inte riktigt vad det beror på.

Fick det påpekat för mig igår att jag har minsann slutat lagt upp bilder på Fenix Bilddagbok oxå har jag blivit hemskt dålig på att blogga.
Bilddagboken kan jag ha en liten aning om varför den har fått stryka på foten. För det första så har jag inte orkat ladda kameran och för det andra så började jag själv lessna lite på att bara lägga ut bilder på Fenix och hur han ser ut, i olika kläder, varje dag. Jag menar, om det ändå hände nånting roligt i hans liv om dagarna så hade jag mer än gärna lagt ut det, men när det mest spännande innebär en sväng på Ica så antar jag att ingen annan heller tycker att det är speciellt roligt att se på.

O bloggen tror jag har fått stå till sidan för... ja kanske samma sak. Att det helt enkelt inte händer så mycket i våra liv nu. Vi sitter mest inne och undviker den förbenade vintern.

Men. Iaf så var det p-fest i fredags. Det var alla vi som jobbade julbord på kotten nu i vinter som möttes upp för middag på Brandstation. Det var en riktigt trevlig tillställning som slutade på Memento och sen en mindre efterluva.

Nu kommer mammsen med lite prylar. Fortsätter sen. Kanske.

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Jag undrade lite vart du tagit vägen. =)

2010-01-17 @ 21:49:22
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0