Imorgon...

... ska jag få åka till bästaste frisör-Marie igen.

Jag ska få sitta modell åt henne när hon ska göra gesällen. Trevligt värre. Så imorgon ska vi slänga i lite ny fräsch färg o sen ska håret få växa och frodas tills i Maj. Med förhoppningen att det växer minst 2, helst 3 cm.
Fast det är absolut ingenting man ska ta för givet när det gäller mitt hår. Det tog ju ca 20 år att få det ner till axlarna. Sen slutade det helt enkelt växa. Fast det är det ingen som tror på när jag säger det. Men så äre.

Igår var vi hos fotografen med Fillenixen. Han som vanligtvis är världens gladaste bebis, och skrattar jämt o ständigt, fick igår för sig att favoritsysselsättningen var att suga på underläppen. Så det var väl ungefär vad han roade sig med den timmen vi var där.. Nåja, nåra fina bilder kanske vi fick till. :P

Nej, om man ska ta o lägga sig i badet. Herrarna i huset är och kränger bilar. Bara o hoppas på stora slanten när dom kommer hem! :P

Fenix och finaste Peace igår hos Siw!


Kommentarer
Postat av: Siw

Gosingarna!

Undra vad hon tar för att toppa mig lite,lite grann?

2010-01-21 @ 23:41:28
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Fin bild! =)



Sv: Okej. Vi får prova det. Såg den där när vi handlade igår så vi tog den bara. Kollade inte äns efter andra märken.

2010-01-22 @ 11:29:03
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Lät kul att vara modell.=)

2010-01-22 @ 13:47:40
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0