Att leva med kärlek...

... är ingenting man ska ta för givet.

Att få uppleva kärlek, att få må bra i sin relation är bland det finaste man kan få i livet.
Att bli fråntagen kärlek, mot sin vilja, är det mest plågsamma man kan få i livet.

Att vara formad till ensamhet, för att sen kämpa för tvåsamhet, och sen bli satt i ensamhet igen kan knäcka en människa. En människa som alltid har varit stark. Till och med han.

Jag förstår en del.
Jag förstår att alla inte "klickar".
Jag förstår att det som från början var spännande, roligt och kärleksfyllt snabbt kan gå över till slentrian, långtråkigt och gnagande.

Men jag kan inte förstå hur man kan ta sin kärlek för en annan människa, förvisa den och sen snabbt ta upp den och ge till någon annan.

Jag kanske inte förstår så mycket ändå...

Men det jag förstår, är mitt medlidande.


Kommentarer
Postat av: maijsan

oj det va djupt... har det hänt något? :I

2010-01-30 @ 15:37:38
Postat av: Sandra

Njae, hade lite tankar och funderingar bara som jag kände att jag var tvungen att släppa ut.

2010-01-30 @ 15:42:13
URL: http://fenixcharisma.blogg.se/
Postat av: Jennie-Ann Gisslin

ja Vad är mer svåröverlevft???

Tom idag med..........

Tack för att du tänker, å älskar de som du lever med.

2010-01-30 @ 23:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0