Lilleman...

... har börjat med ett nytt tricks nu.

Han skriker. O inte lite heller. O gärna kl 5 på morgonen! Alltså, inte skriker som om att han har ont nånstans utan mest för att öva lungorna. Skulle jag tro.
Osså har han börjat göra såna där lustiga grymtljud när han bajsar! Väldigt roligt att lyssna på, mindre roligt att ta reda på.

Igår fick vi fikabesök av Sandra och Emmy, det var riktigt trevligt. Tog en prommis in mot stan och mötte dom och tog sen en liten en när dom skulle hem.

Var ju så oklok så jag gick in på fyndlagret oxå. Hittade sjukt mycket jag ville ha. Men det får stå tillbaks ett tag. Iaf tills ekonomikurvan börjar peka uppåt och tills vi flyttat kanske. Mr X blir tokig på mig om jag släpar hem mer prylar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0