En firarfri...

... alla hjärtans dag. Ja. Så fick det bli.

Det närmsta firningen jag kom var ett par glas rödvin uppe hos favvo-grannen Jennie-Ann.
Let´s Dance med barnen, skitsnack ett tag och bara vara, me like.

Lilleman har varit lite besvärlig ikväll. Eller besvärlig och besvärlig vet jag väl inte..
men han har vart ledsen.
Har en känsla av att det är bissingar på väg upp som gör honom lite stingslig.
Eller kanske den där chokladbollen jag åt till fikat med mormor...!? Nån annan ammande mamma som haft bekymmer med choklad?

Iaf så vart vi med bil igår. En vit och fin volvo 740!
Vi tog en premiärtur igår till Huli och släppte vovvarna och skottade lite snö.
Kaffe i termos och ren och skär kärlek.

Idag på dan var vi även till Danne och Johanna på förmiddagsbesök, det var suuupernice!
Som hon sa, det måste vi göra om, OFTA! :)

Nej, om man ska ta och mysa ner sig bredvid lilleprinsen kanske.


Kommentarer
Postat av: johanna

det tycker jag låter som en utmärkt idé! :D snarast!?

2010-02-16 @ 11:58:59
URL: http://shoohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

haha nej vi har inte något sådant planerat för morgondagen, heller ingen babyfika haha! det skulle vara jättekul om ni kom, så ni är mycket välkomna om ni inte far till stugan! :)

2010-02-16 @ 18:45:25
URL: http://shoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0