Dagen till ära...

... tar vi nog en tur till Johanna och Melissa!

Jag må ju säga att jag tycker lite synd om Mr X som har fel på tummen men om jag ska vara riktigt ärlig och egoistisk så tycker jag att det är ganska skönt att ha honom hemma på dagarna. Än så länge. :P
Vi hittar på saker, han skjutsar mig om jag vill åka nånstans och vi, framför allt, myser!
Än så länge :P
Snart kommer han att börja klättra på vägarna, gå omkring och pusta och frusta och till slut
ligga i sängen hela dagarna.
Jag känner min Mr X.

Men jag tycker ändå om att ha honom hemma! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie-Ann

puss så är de! Myspåer

2010-02-17 @ 18:09:51
URL: http://ja.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0