Det har varit...

... en helvetesvecka, på ren svenska.

Förra veckan hade lilleman inskolning på dagis, vilket gick alldeles utmärkt.
Han trivdes som fisken i vattnet och han fick såå mycket beröm av alla fröknarna.
Dom tyckte han var en otroligt lättsam, snäll och ordningssam liten gosse.
Dom har ju alla leksaker uppsorterat i olika rum och så fort han såg en leksak i ett rum där det inte skulle vara så tog han den och sprang raka vägen till det rum där den hör hemma! Värsta killen!
Det måste han ha ärvt av sin mor!

Iaf, veckan flöt på bra, tills på fredagen. Då kom bacillerna.
Både jag och Fenix åkte på skiten.
Jag har varit hygglig nu under veckan men lilleman har vart riktigt krasslig.
Febern har vägrat ge med sig och han har en riktigt otäck hosta.

Detta har resulterat i grin, gnöl och tandagnisslan.
Hos både mor och son.
Det är sjuuukt påfrestande att ta hand om en sjuk 1,5-åring.
O speciellt nu när jag känner mig som en strandad, hormonstinn valross.

Nåja, nu verkar det gå åt rätt håll iaf och vi ska ta helgen att bara mysa och krya på oss ordentligt!

Sen åker Mr X och hämtar nybilen vår imorgon, kommer upp bild så fort den står tryggt hemma på gården.

Nej, nu blire chips, snarra och glass i soffan till Robinson.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0