Jag har inte tid att blogga...

... jag har fullt upp med att kräkas.

Men lite lägesrapport kan ni ju få.

Lilleman har gått sina första 12 stapplande steg.
Han har även hasplat ur sig "tlakko" vilket betyder traktor.
Jag jobbar, lite, men annars så roar jag mig med att kräkas
och tappa bort både Visa-kort och leg.

Ja, det var väl det.

Eller ja just, Fenix har bajsat på toaletten för första gången idag,
superkul tyckte han att det var.

Nej nu ska jag sova så jag orkar med en solo-helg med bebis, hundar och konstant illamående.

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Va roligt att han också börjat gå. :)

Men stackars dig som måste må dåligt. Gjorde du det när du väntade Fenix också?

Jag hade tur med Joline och slapp illamående och tigt blåsa.

2010-08-25 @ 22:40:46
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0