Nu börjar vi äntligen...

... få in lite rutiner.
O jag har börjat känna att det faktiskt fungerar och att jag trivs.
Alltså, jag har ju alltid trivts här i Huli, men jag hade fasat för att det mest
skulle bli jobbigt och omständigt med en liten bebis oxå.
Men han får helt enkelt finna sig i att följa med mig på dass, sittandes i bilstolen! :P

Men lägger man bara upp det och planerar lite så går det riktigt bra.
Det som känns viktigast än så länge är det där med att se till så det finns ved inne HELA tiden.
Jag får passa på när han sover att bära in så det räcker till nästa sovning!
Osså på kvällarna, så det finns torrt inne tills på morgonen.

De första dagarna här var mest en massa städ, plock och organisering,
men nu ser det faktiskt helt ok ut här, om jag får säga det själv.

O i natt klarade vi oss ifrån att vattnet frös oxå, det är skönt.

Snart kommer Mr X hem, han jobbar halvdag bara så han bör vara hemma i hygglig tid!
Gud vad jag längtar!

O i natt fick jag även sova hela natten.
Vaknade vid 3, smått panikslagen över att jag inte blivit väckt av lilleman.
Gick upp och kollade till honom i sängen, o där låg han och sov så gott.
O fortsatte med det till kl 6.
Det är godkännt.

Nej, nu ska vi ta o äta lite frukost och sen gå ut för lite gårdsarbete!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0