Näste en som kallar mig lat...

... kan kallt räkna med att jag tar till handgripligheter.

Fy vilken dag.

Först roa lilleman och promenera hundar hela dagen.
Sen var det bara att ställa sig och rulla köttbullar till Elin, Elis och mamma.
När vi väl fått i oss maten tog vi tag i packningen... rensade ur skåp, förråd och grovkök.

Hann slinka ner en kopp kaffe oxå innan det var dags att ta tag i disken, undanplockning av
leksaker (för 4:de gången i dag) och dammsugning.
O mitt i allt detta kommer en illaluktande morfar hem och vill att jag ska leta reda på ett par strumpor åt honom.
Såg det ut som om jag hade lite att göra eller?

Tur jag har snälla syster/moster här som passade lilleman och gjorde honom klar för natten.

O så när det var dags för nattning, preciiiis när han slår igen sina blå så plingar det på dörren.
Hundarna skäller såklart så Fenix vaknar.
Det gick på ca 3 sekunder att gå från koma-läge till klar vaken.
O vem var det då? Jo, HYRESGÄSTFÖRENINGEN.
Jag kommer aldrig att gå med i hyresgästföreningen efter detta.

Tänkte tanken ett tag att räcka över Fenix till honom och låta honom natta om medans jag bläddrar igenom hans papper, spiller lite kaffe på dom och sen kör ut honom.

Nåja, färdiggnällt.

Jag saknar Mr X. Så det gör ont.

4 down, 3 to go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0