Det har hela tiden känts bra...

... det där med att flytta till stugan.

Tills nu typ.

Jag står inför packning, packning och åter packning innan vi kan komma iväg.
Och när vi väl kommer på plats så väntar barnsäkring, sortering, städning och organisering.
Det känns ganska så lite motiverande.

Men det blir nog bra till slut. Så fort kärlek kommer hem.
Men som jag kanske sagt tidigare så kommer det bli låååånga 8 veckor.

Idag tog jag och Fillenix en powerwalk upp till brudarna på Salongen, det var riktigt skönt.
Skönt att få röra på sig, skönt att få komma ut i luften (komma hemifrån) och skönt att snacka skit ett tag.

Nej, nu måste jag kirra lite käk innan packningssession 2 för denna vecka drar igång.
Varmrökt lax, pärer och romsås står på matlistan!

Adjöken.

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Gud så jobbigt. Packa och städa ur är det jobbigaste med flytt tycker iaf jag.

Men har ni hittat någon lägenhet ni ska flytta in i?

Och ska ni vara borta från varandra i 8 hela veckor? Isträck?

Säg till om du behöver hjälp med något.

2010-04-14 @ 16:31:19
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Sv: Okej. Men du får inte stressa ihjäl dig.

Det är okej att be om hjälp ibland.

2010-04-14 @ 22:35:56
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0