En ny fas i mitt liv...

... kräver en ny blogg.

Det känns lite så. Som om man börjar om. Med barn o hela faderullan. O jag gillar det, verkligen.
Jag känner inte att jag saknar mitt "gamla" liv heller. Jag är ju fortfarande jag, men jag har bytt ut omgivningarna lite. Jag kräver inte samma saker längre. Prioriterar annorlunda. Vill annat... fast ändå MER.

Jag vill ta mig framåt i livet, inte stå o trampa på samma fläck som jag gjort de senaste 6-7 åren.
Jag vill bli vuxen kanske. Ja, kanske.

Jag vill bygga ett bra hem åt Fenix. Inte bara åt honom. Åt mig, Mr X, Fenix och Tequila.
Jag vill bo i hus. Jag vill ha en inglasad altan. Jag vill ha ett mörkbetsat trägolv. Jag vill ha en "Här vaktar jag"-skylt på grinden.

Blev många "viljor" här...

... o allt bara för att jag ville ha en bättre design på bloggen.


Ps. Vilket kommer nån dag framöver, måste leja för det, kan inte själv. :P Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0