Ska bli riktigt spännande...

... att se hur Tequila reagerar imorgon när vi släpper lös henne på viltspåret vi la idag. Jag har en känsla av att hon kommer göra i byxorna. Om hon haft några dvs.

Imorgon ska jag och Fillenixen till mamma. Roffe ska ha 60-årskalas. Lite släkt ifrån Sollefteå kommer oxå, trevligt. Mr X blir nog inte med, han ska nog tvätta lite fönster + att han ska spåra med Siw.

Nej, jag har ingen ork att skriva. Har inget vettigt att säga, blir mest en massa "Idag har vi..." "Imorgon ska vi...".
Trökigt.

Kommentarer
Postat av: Siw & Bruttan

Ja jag läser ju men det vet du ju. :-) Tycker att det ska bli jätte spännande att se hur damen uppför sig i morgon. Nu sover vi på saken, natti natti.

2009-10-11 @ 00:48:18
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0