Jag har aldrig varit...

... ett större fan av morgonen. Tills nu.

Det är faktiskt en riktigt behaglig stund. O det tycker nog både jag och Fenix. Han är en sån supergo bebis på morgonen. Han vaknar runt 7 kanske men kan sen ligga och jollra för sig själv tills klockan är 8. Ibland somnar han till o med om o sover till närmare 10! :P

O morgonkaffet! Gud vad gott (livsnödvändigt) det är med kaffe på morgonen!!

Igår tog jag och Sandra och packade picknicksäcken och tog en ordentlig promenad upp till Norra Berget. Vilken jävla idé. Backen från helvetet. Trodde jag skulle krokna efter halva Baldersvägen.
Men när vi väl kom upp så var det underbart! Det finns få saker som slår att fika ute!
Baguetter, hembakta bullar, kaffe o festis! Lovely!

Idag kommer systeryster oxå, ska va här hela helgen! Mys!

Var bjuden på 30-års kalas på Lördag oxå, hade varit sjuuuukt roligt att gå på. Men jag blir nog hemma. Känns inte bra att vara borta en hel natt från Mr X och Fenix!

Nej, nu ska jag ta o tvätta stjärten på Fnixen, o få i mig en andra kopp kaffe!

Adjöken!

Kommentarer
Postat av: johanna

jag har också börjat tycka om tidiga morgnar (stavas?) det trodde jag aldrig att jag skulle göra :)

2009-10-17 @ 19:51:02
URL: http://shoohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0