Läsarstatistiken...

... skjuter i höjden! Iaf antalet sidvisningar. Från ynka 18 (?!) till 63 st. På en dag.
O jag som inte skrivit en rad på 3-4 dagar. Var kommer ni ifrån alla sidvisningar??

I fredags var Mr X ute och busade. När han kom hem så stog det matlagning på schemat, of course. Men mitt i allt så fick han en idé om att hundarna kanske skulle behöva kissa. Så han öppnar helt sonika altandörren och släpper ut dom. Big mistake. Det är ju inte direkt så att vi har världens lydigaste hundar så hans föreställning om att dom skulle hålla sig på våran 3*3m lilla gräsplätt höll inte riktigt.
Själv ligger jag i sovrummet och hör hur Wilmas skall blir mer o mer avlägset.
In kommer Mr X, får på sig jeansen och masar sig ut och lyckas få in odjuren. Det var ju en himla tur att Nackstahooden var ganska glesbefolkad just då.

Brightbrain! :P

Till helgen blir det middag hos Sandra och Magnus. Tror tom att vi ska få vara barnlediga för första gången tillsammans! Supermys ska det bli.

Nej, om man ska ta o göra lite nytta kanske medans lilleman sover. Eller så struntar jag i det och sitter i lugn och ro och inväntar Siw för den dagliga skogsturen.

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Det är inte helt omöjligt att sidvisningarna ökat för vi trogna läsare går in då och då för att se om du uppdaterat. =)

2009-11-05 @ 20:46:41
URL: http://tjn
Postat av: Siw

HA HA HA HA Det skulle jag velat sett, MrX jagandes efter hundarna, härlig tanke i alla fall. Önske tänkande.....

2009-11-06 @ 23:34:08
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0