Igår...

... hade vi tvättstuga på schemat.

Det blir lite stressigt o bökigt när jag är ensam hemma med båda hundarna och Fenix och samtidigt ska tvätta.  Speciellt när Fenix sover så korta stunder åt gången, då ska man liksom hinna ut med dom och ner i tvättstugan. Osså måste jag ju gå 2 ggr med hundarna eftersom dom blir ovänner ute annars. O går jag då ut med ena så står den andra o gnäller o skäller inne och ställer till så han vaknar.

SÅ, igår kom supersnälla Jennie-Ann och tog med sig Fenix på promenad hem till Therese, det var sååå fantastiskt fint gjort av henne!! Jag fick undan en massa tvätt, disk, dammsugning, hundpromenad och matlagning! Det kändes så skönt att kunna dona i lugn och ro!

Kvällen igår fick avslutas med ett varv uppe i mörka Sidsjöskogarna med hundarna!

Idag har jag o Siw varit till Hudik på dagsutflykt. Vi åkte på Albert och Herbert och sen på Dollarstore. Hittade mycket smått o gott. Bl.a ett par skitsnygga gardiner som det bara skrek "SANDRA" om!
Var in på Babyproffsen oxå och lät Fenix provsitta en gåstol. Han tyckte att det var fantastiskt kul må jag säga!

Så här kul var det:

 


 

 

Gåstolen går även att göra om till en gunga, skitläckert! Den finns att köpa på Babydrömmen för 645:- inkl frakt!

 

Nej, nu ska jag mysa ner mig i soffan med chips, saft o sambo!

 

 


Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Haha! Han var väldigt lik Joline på filmen.

Hon gör oxå halvt framåtkullebytta för hin ska in med handen i mun hela tiden. =)

Dom är jättebra dom där. Rekomenderas.

2009-11-25 @ 23:21:16
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Hjälp mig bli veckans Blogg!

Rösta på mig tjn.blogg.se här http://jessomimsan.blogg.se/2009/november/tavlingen-ar-igang.html

Tack på förhand! =)

2009-11-25 @ 23:21:43
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Siw & Bruttan

Ja den lyckan fick ögonen att tåras. :-)

2009-11-26 @ 00:07:40
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0