Igår kväll...

... vid sängdags så låg jag och Mr X och småpratade lite. Frågade honom hur han gör när han nattar Fenix.
Han sa att han helt enkelt la honom i sängen o när han började gnälla så tog han upp honom och om han inte slutade så vart han arg och skrek på honom...
Det tog hårt i mitt mammahjärta och jag förklarade att så får han minsann inte göra... Han är ju vuxen och måste bita ihop o ja, ni förstår hela harrangen jag drog för honom.

Idag har jag gått och funderat på det där, i stort sett hela dagen. Tänkt att det där måste jag ju ta upp med Mr X igen. Och går det inte att reda ut så får jag väl säga ifrån mig dom jobbpass jag har i vinter och vara hemma i stället. Inte mer med det.

Så idag när jag o Fenix låg i badet så kom Mr X in och skulle ta upp Fenix.
Lite på skoj, men ändå för att föra in diskussionen på rätt spår, kläckte jag ur mig:
"Titta Fenix, där är favoritpappan, han tycker om dig även fast han skriker på dig..."
Osså såg jag sådär pluttig ut som bara en mamma som tycker synd om sitt barn kan göra.
Följande meningsutbyte skedde:

Mr X: Va?! Vadå? Brukar jag??
Jag: Ja. Du sa ju det igår. Att du skriker på honom när han grinar.
Mr X: Meh, det fattar du väl att jag inte gör.

Osså fnissar han och går ut.

O jag mitt jävla kålhuvve.
HUR I HELA FRIDENS NAMN KAN JAG TRO NÅTT SÅNT OM MR X??!!?
Att jag inte skäms.
Klart som korvspad att han aldrig skulle göra nått liknande.


Suck. :P

Kommentarer
Postat av: Siw

Ja fy på dig! Hur kan du tro nåt sånt??? :-)

2009-12-09 @ 00:05:53
URL: http://yllegarnets.blogg.se/
Postat av: Maria Magnusson

Viktor vill aldrig vara med på bild, ska man ha kort på honom får man smygknäppa. Nej har inget tidningsurklipp sett men du kan få det som är i vår tidning för jag tror att jag har tidningen kvar.

2009-12-10 @ 09:13:11
URL: http://anmaelma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0