Det vart en...

... tuffare helg än vad jag hade räknat med.
Löningshelg var det ju, vilket jag hade förträngt. Osså "långpanna" på Grankotten på Söndag.
Det är man ju inte van vid direkt.

O såklart så kunde man inte hålla sig ifrån ölen på söndagkväll... fast det vart inte så hårt, men trött var jag igår. Ordentligt trött.

Jo, det där jag pratade om häromdagen, lite kryptiskt sådär...

Jag skulle ju köpa en gåstol från babydrömmen.se var det tänkt. En sån som Fenix provade på filmen.
Så jag var in på livechatten som dom hade och pratade där med en kille som informerade mig om att den var min för 645:- inkl frakt. Men i samma veva så frågade han om det var jag som var ägare till bloggen med just Fenix film på. För den hade han tydligen sett...?!!? Svarade ju att jaa så var det.
Då gav han mig erbjudandet att reducera priset lite på stolen om jag bara skrev lite om den och länkade till dom.
Så vips var stolen min för ett betydligt lägre pris! :P

Världen är bra liten!

O som jag nu lovat så kommer en liten recension!

Stolen som jag har klickat hem heter 2in1 walker och ser ut så här:




Den är kanonbra! Verkligen!! Den har ett roligt aktivitetsbord som låter och blinkar i olika konstellationer. Sen det som är absolut bäst är att den, som ni ser på bilden, går att göra om till en gunga! Sen så är det även en liten finurlig matta under som man kan spänna fast/ta bort så att bebisen inte kan springa runt utan blir stillastående!!
Kan nog säga ett det är det absolut bästa köpet jag har gjort till Fillenixen, han älskar den!!

Så, gå in på babydrömmen.se och klicka er runt! Det finns mycket fint till dom små! Dessutom är dom kanonsnabb på leverans, jag beställde min på fredag och den var hemma på måndag!

Nej, nu ska jag ladda för lite jobb.

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Dom är super.

Kul för dig.

Joline gillar gungan. Men hon brukar kunna somna i dom ibland. =D

2009-12-02 @ 10:36:12
URL: http://tjn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0