Den här veckan...

... består av jobb. Tis-Sön. Därför som jag inte är så överaktiv här på bloggen.

Kan ju iaf informera er om att Fnixen har idag vänt på sig, helt själv! Från rygg till mage!



O sen måste jag få vräka ur mig att jag blir så satans irriterad när karlar beter sig som svin. Riktiga praktsvin.
Maria, jag hoppas att du tar rätt beslut.
Ett beslut som blir bra för DIG och LYKKE.
Inte ett beslut som ska passa den egoistiska fårskalle du har till sambo.

Tänker på dig!

Nej, nu blire jobb.

3 down, 3 to go


Kommentarer
Postat av: Angen

japp genom maijsan =)



håller med dig i inlägget!!

2009-12-18 @ 15:21:54
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: maijsan

tack tack :) ja jag tror det kommer bli bra... men några möten på familjerådgivningen ör nog att rekomendera!! kram

2009-12-18 @ 19:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0