Idag fick en SweetPeace...

... följa med hem.



Det är faktiskt det sista jag hade tänkt att köpa...
... men kom fram till att det kanske kan vara praktiskt ändå.
Kan ju kanske vara skönt att ha händerna fria att roa Knoxen oxå.

Köpte även "dens" första kläder.
Har ju EN HEL DEL kvar från Fenix, som jag inte kunnat gjort mig av med, så jag har bestämt mig för att inte köpa på mig en massa kläder förrens jag vet vad det är för art.

Men jag kunde inte låta bli lite nytt...



... o inte lite gammalt heller...



Men nu är iaf allt klart för nedkomst.
Jag har som sagt inte boat på samma sätt som sist.
Det känns inte som om det behövs på nå vis...

Nåja, nu ska jag ta och hänga lite "gamla" bebiskläder som jag tvättat upp
sen blire mys i soffan för hela slanten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0