Imorse när vi klev upp...

... hade jag bestämt mig för att jag bara skulle ta det lungt, heeela dagen.

Så, jag kämpade mig igenom huset för att undvika att se alla saker som måste plockas undan, all disk i diskhon och alla smulor och allt hundhår på golvet.
Bänkade mig i soffan med frukost och gårdagens BB.

Nu, efter att plågsamt ha genomlidit morgonen och äntligen fått Elize att somna så vet jag inte riktigt hur jag ska bära mig åt för att inte sätta igång och städa.

Jag försöker inbilla mig att det egentligen inte är så farligt, och att det inte är någon idé då pojkarna kommer hem i eftermiddag och det resulterar i att alla försök till ordning och reda är som bortblåsta.

Men jag kan lova, att lägger jag mig i soffan och blundar så vaknar dotra.
Det slår aldrig fel.

Kanske lika bra att städa ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0