Idag har jag utsatts för...

... tvångsshopping!

Det var sagolikt!!

Åkte på Birsta med pappa och fjärten.
Fick 400:- av pappa som jag var tvungen att handla för,
alla pengar som vart över skulle han minsann ha tillbaka.
Sagt och gjort.

En halsduk 99:-
Ett par skor 99:-
En huvtröja till Mr X 99:-
Tre par boxershorts till F 118:-
Set om 3 korgar till mina smycken 29:-

99+99+99+118+29 = 444:-

Opps, jag ljög visst i min fejjanstatus, där drog jag till med 425:-

Alltså, jag spenderade alltså 44:- själv. Helt okej med min föräldrarpenning.

O med mig hem fick jag oxå 3 påsar med ljung och prydnadskål (0:-) som ska planteras i morgon!

En bra dag helt enkelt, trots att den började med enorm tristess!

Nu ska jag göra ett ryck och natta Flizan sen blire soffan en hel timme innan jag ska sova.
Tidig morgon imorgon när lilleman ska fota första dagisfotot! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0