Det ser mörkt ut...

...på Kameruns avbytarbänk.
Som Arne skulle ha sagt.

Fram tills i fredags så har jag mest gått omkring hemma och varit trött.
Eller gått o gått kanske är en överdrift, jag har mest legat i soffan.

Men i fredags fick jag nå ryck och satte igång att städa lite, i hopp om att sätta igång nånting helt annat.
Utan lyckat resultat.
Helgen var inte heller direkt stillasittande och den här dagen har resulterat i tvätt, disk, damsugning, promenad och den sedvanliga mammningen.
Men ingenting händer.

Ont gör det, lite obehagligt är det, spänner och trycker gör det och jag tycker allmänt synd om mig själv som måste befinna mig i detta högst oglamorösa tillstånd.
Men ingen bebis verkar titta ut.

Jag har väl turen att få gå på övermognad.

10 mars är utgångsdatumet.
Jag tippar på 24 mars.

Vad tror du?

Kommentarer
Postat av: Maijsan

110311 :) ett fredags barn :)

2011-03-07 @ 19:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0