Mitt livs bästa köp...

... gjorde jag nog idag.

Eller, ja, köp o köp...

Sprang förbi Scorett och kunde inte låta bli rea-skyltarna som ropade på mig.
Väl där inne så hittade jag mina efterlängtade pumps. Svarta, enkla.
Det satt ingen prislapp på så jag frågade killen i kassan och han gjorde mig inte besviken.
75:-!
Helt sjukt billigt.

När jag skulle betala så frågade han om jag var medlem.
Sa vänligt men bestämt att; Nej, det var jag inte, och han behövde inte slösa energi på att teckna ett medlemskap heller för det här var once in a lifetime att jag köpte skor på en så dyr butik.

"Men, alltså, du får 100:- av mig om du tecknar medlemskap nu..."

Så det slutade med att han fick betala mig 25:- för att jag skulle ta med mig skorna hem.

Är det inte bra så säg??! :P


Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Fan va nice. :D Haha

och snygga skor föresten. :)

2011-02-25 @ 19:17:45
URL: http://mammatessans.blogg.se/
Postat av: Siw & Bruttan

Ja men då kan man ju gå dit och se om man kan få sig en tjuga då, TOPPEN!

2011-02-25 @ 22:36:23
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0