Men jag må säga...

... att det har gått över förväntan.

Jag hade ställt in mig på att det skulle vara kaos här hemma med 2 små.
Men det går faktiskt riktigt bra.

Fenix är så snäll och tålmodig när det gäller Elize.

Han sitter i lugn och ro och tittar på Emil medans hon äter eller bara vill bli buren.
Fantastiska unge!

Många andra saker som tidigare har varit lite bökiga med honom;
som att byta blöja, gå in, vänta, äta o såna tråkiga saker går numera som en dans.
Snarare så att han har blivit lite extra taggad att göra såna saker, speciellt när hon gör samma.
Tex, äter hon = ypperligt tillfälle att få honom att äta.
Byter hon blöja så vill han oxå byta.
Ja, som sagt, fantastiska unge!

Nej, nu ska jag ta och gona ner mig i soffan med en ölkorv och en folköl!
Ljuvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0