Jag läste...

... en bekants blogg häromdagen.

Han påstod sig vara en ganska dålig bloggare som inte bloggat på länge.
Fast i lite andra ordalag då.
Jag kan inte annat än hålla med... MEN.

Han får nog erkänna sig slagen, av undertecknad.


O alltså, jag vet inte riktigt hur det kommer sig, men jag har liksom inte tid.
Eller jo, tid har jag väl EGENTLIGEN, men ändå inte.

Han har iaf sena jobbkvällar att skylla på...

Nåja.

Jag har iaf kommit ur den värsta illamående perioden, hoppas jag.
Däremot så skulle jag nog kunna sova i dygn. Närmre bestämt 3 i ett kör.
Jag är så satans jävla trött, helt insane.

Detta resulterar i att jag inte får någonting gjort, absolut ingenting.
Förutom att roa lilleman, sova när han sover och diska mellan varven.
På sin höjd plocka lite leksaker.
Det är en himla tur att jag har en så förstående sambo...?! :P


Imorgon är det dags för Fenix 1-årsbesiktning, en aning sent. Jävla BVC.
En så traumatisk och händelserik dag kräver en utvilad mamma.

Så nej, nu blir soffan o sen tidig säng.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0