Det känns som en evighet...

... sen Mr X åkte.

Men faktum är ju att det bara var igår.
Att dagarna ska gå så otroligt sakta när han inte är hemma.

Lilleman har loggat ur tidigt ikväll, han bestämde sig för att hoppa över eftermiddags-luren.
Vet inte om han, med facit i hand, tyckte att det var så lyckat.
Det var ingen glad bebis på slutet.

Vi mumsade iaf en smaskig middag tillsammans, pasta med bacon, lök och kantareller.
Han åt med stooor aptit!

Idag var det eventuellt en tur till storstan inplanerad,
och som reservplan; en prommis in till Matfors.
Inget utav dom vart det, o glad är jag för det, jäkla skitväder, på ren svenska.
Men imorgon, då blire prommisen iaf... om det inte regnar! :P

Annars då...? Jodå. Jag växer. Lite.
Fast jag tror inte att det är nån direkt "bebis-mage"...
...snarare en "njuteravlivetsgoda-mage"

Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan och invänta Idol.
Till det blire Pågen-limpa och o´boy.
Inte som gårdagens kvällsfika; makaroner och ketchup... :S

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Nu var det VÄLDIGT länge sedan du la upp några bilder här.

Jag och säkert fler som inte träffar er vill se hur Fenix växer och utvecklas. :)

Sen tycker jag att vi ska ses något med barnen.

Eller?

2010-09-15 @ 10:29:38
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: MammaTessan

Sv: Okej! Det förklarar en hel del. :)

Men om du vill får du låna våran överförnings grej som funkar på nästan alla minneskort tills du hittat din eller skaffat en ny.

Vi har en kabel till våra kameror så vi använder den inte.

2010-09-15 @ 21:30:55
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0