Mr X...

... har lämnat oss!

Iaf för 5 dagar, för gud nåde honom om han inte är hemma på fredag!

Han har iaf åkt till Funäsdalen för att snickra ett garage.
Så i dagarna 5 så ska han och en kollega roa sig med att
jobba, frysa, bo i husvagn, bajsa i skogen och äta gulaschsoppa.

Han gör det bra min darling.

Jag saknar honom redan, o då var det knappt 4 timmar sen han åkte.

Nåja.

Imorgon ska jag börja jobba dagtid.
Kl 9 börjar jag.
Det är visserligen inte okristiligt tidigt, men med tanke på att lilleman
har en tendens att vakna kl 5 så lär man vara i fint skick när man vinglar in på jobbet. :S

Det ska bli skönt att komma igång med dagtid.
Jag vill liksom inte hålla på med kvällar och helger längre, jag vill ju hinna vara mamma oxå.
Kunna göra såna där familjesaker. Äta middag tillsammans o så.
Ja, ni vet...

Fast jag kommer sakna dricksen.. :P

Nej, om man ska ta o pallra sig in i duschen kanske.
Alla måsten är gjorda för idag.
Städ, plock, disk, tvätt.
Lunch kirrad till barnavaktande mormor imorgon.
Lilleman är badad och nattad och hunden är rastad.
Så... det lutar åt en slö kväll på soffan.

Det enda måste jag har kvar är att få mig själv i säng i hygglig tid.

Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0