Idag har varit en...

... bra dag!

En helt fantastisk dag!

Mr X har skämt bort mig, big time!

En sån här...


.. o en sån här



+ att jag fick gå lös inne på Ica Maxi, stooor njutning!

O sen har vi vart på ultraljud.
Det var en livlig, välmående liten krabat vi fick se.
Den beräknas komma ut 10:e Mars, helt enligt mina egna beräkningar!

Kan verkligen helt ärligt säga att jag längtar efter förlossningen,
längtar efter att få träffa denna lilla människa.
26 timmar med Fenix har inte avskräckt mig!

Nej, nu blire lite plock och städ innan fredagsmyset med Idol och Tacos!

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Vilket lyx. Kul för dig :D

Jag skulle också behöva ny vinterjack och mobil.

2010-10-15 @ 19:23:12
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0