För länge sedan...

... fanns det nått som hette Nightlife.se

Till min stora förvåning så upptäckte jag idag att det fortfarande finns kvar, helt otroligt.
Jag trodde på allvar att Fejjan hade konkurrerat skiten ur alla andra communitys!

Iaf, där på min profilsida hittade jag min presentation.
Den lyder som följer:

"- hon? en partydåre med brett smajl =)
En ombytlig flicka som helst byter form och färg som barbapappa själv, och hon gör de bra.
För hjärtat rår hon aldrig på, det är alltid desamma, så låt hon inte missleda er.

Det flyter kärlek istället för blod i desperadons ådror,
hon vill alla så väl även om det inte alltid lyckas,
antagligen de som gör henne mänsklig.
Men vänner har hon, och kärlekar har hon,
och hon lyckas för de mesta riktigt bra med de båda.
Hon är ju trots allt sjukligt social och med en enkel,
positiv och skämtsam attityd till livet kommer man långt, och de gör sandra.

Annars sjunker hon gärna ner framför en god bok,
inte alls omöjligt någon del ur Sagan Om Isfolket-serien,
men helst till tonerna av hennes drömske älskare Robbie Williams.

Hon e en flitig flicka som ofta gör party av den fritid arbetet ger,
kariokee bruden & mingelflickan som dricker starkaste pappas-sprit på stans krogar.
De är ingen discobruds-wannabee vi talar om,
hon är enkel rakt igenom, de är de som gör henne till sandra,
Hon är sandra.. bara sandra..
-med en guldstjärna, för hon gör de så bra. // Evelina"

Jag tycker personligen att det där är/var en väldigt fin och precis beskrivning av mig. Då.

I dagsläget känner jag mig långt ifrån den där människan som Evelina beskriver.
Men vet ni vad?
Jag är sjukt förbannat jävla lycklig ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0