Som jag nämnt...

... tidigare så har ju vi sagt upp lägenheten. Vi ska vara utflyttad sista april.

Då är ju tanken att vi ska flytta upp till stugan, och förhoppningsvis är det relativt snöfritt.
Men det är inte snön som är det största bekymmret.
Det som ligger och gnager i mig lite är att Mr X i samma veva ska ner till Gävle och göra sin praktik och min käre far ska var borta på jobb.
Detta resulterar i att jag ska bo själv med lilleman och 2 hundar uppe i stugan.
Inga större bekymmer egentligen men nu äre ju så att jag, för det första, är körkortslös och för det andra har två skitjobbiga hundar som kommer driva mig till vansinne.

Så nu söker jag med ljus och lykta efter nån som kan tänkas vilja vara med mig där uppe en del utav maj månad...?
Jag utlovar mysikga skogspromenader, goda grillade middagar och trevliga yatzykvällar framför öppna spisen!

För att det inte ska bli en massa onödiga funderingar och konflikter så ser jag helst att du är tjej, arbetslös (inte nödvändigtvis heltidsarbetslös, men lite lagom iaf) och singel. :P

Kommentarer
Postat av: Jensa

Synd att jag inte e gay för då hade jag passat perfekt :)



Hoppas de löser sig! /Jensa

2010-03-12 @ 07:49:35
Postat av: johanna

hahaha!



men vi kommer gärna och hälsar på iallafall! :D

2010-03-12 @ 08:27:00
URL: http://shoohanna.blogg.se/
Postat av: johanna

grääjt! :D jag vet faktiskt inte, jag skrev ett sms i onsdags och frågade om hur det gick men inget svar :S

2010-03-12 @ 10:18:01
URL: http://shoohanna.blogg.se/
Postat av: Siw

Du får vara här också om du vill, jag jobbar ju emellanåt. =) Suktar efter bilen men den verkar lååångt borta. :-S

2010-03-12 @ 21:56:51
URL: http://yllegarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0