Som jag nämnt...

... tidigare så spenderades helgen i Huli.

Janne, Kicki, Vincent och Dexter kom upp och lekte med oss!
Det har varit helt fantastiskt! God mat, god dryck och en massa bebismys!








Hade ju hoppats på att det skulle vara soligt och fint men så vart det inte, men det gick bra ändå.
Mr X eldade för glatta livet i alla kaminer så vi höll värmen ändå!

O ja just, har vi lite (o)tur så blire valpar i sommar...
Dexter gick an som värsta Don Juan i helgen. :P

Nej, om man ska ta och vila lite kanske. Passa på medans lilleman sover.

Kommentarer
Postat av: Maijsan

det första jag tänkte när jag såg bilden på dexter och tequila va, men fan va ofelia där... sen såg jag två kulor ;) haha... i just den "posen" va han väldigt lik min våffel tåffel

2010-03-29 @ 12:03:19
URL: http://lykkan.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0