Jag har en känsla...

... av att Tequila kan komma att ha lite ont i magen de närmsta dagarna!



Den gröna klumpen är vad som är kvar av en grön sked som såg ut som den blå.
Kommer nog svida fint i röven på korken.

O när vi ändå pratar om dynga så kan jag ju berätta att lilleman håller på att ta medalj i grenen SkitSåMycketDuKanPå2Dagar.
Han har bajsat ner 4 pyjamisar, 3 bodysar, 3 par byxor och 1 tröja (?!?).

O det som stör mig mest är att jag vet inte om det beror på hans bajs-teknik eller om det är så illa att Libero har höjt priset med 16:- på blöjorna och i samma veva sänkt kvaliteten på dom!

Kommentarer
Postat av: sandra å Emmy

Hahaha VM i bajsning=) Å nä,jag har iaf inte märkt av kvaliteten än så länge iaf! Sååå,de e nog lilleman som e bäst på nerbajsning hihi

Å vovven....ja hon får väl åsså nån slags VM i bajsning hehe

2010-03-03 @ 15:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0