Det går upp...

.. och det går ner.

Både mitt och lillemans humör. O tillika min besöksstatistik här på bloggen.
Verkar bara vara dom dagarna som jag är aktiv som folk kikar in här.

Nåja, jag skriver ju egentligen inte för eran skull så mig kvittar det! :P

Nej, nu ska lilleman nattas sen ska jag spendera min kväll i köket,
sippandes på ett glas rosévin och packa porslin medans grabbarna kollar hockey.

Till helgen hoppas jag att solen lyser med sin NÄRVARO, då blire stugmys för hela slanten.
Finaste Kicki, Janne och Vincent gör oss förhoppningsvis sällskap!

Nej, sätta igång. Nu.

Kommentarer
Postat av: MammaTessan

Din statestik kan nog ha med sidor som bloglovin att göra. Där visas om du uppdaterat. Men du hade bara 3 som följer dig där. Men det finns fler sidor. Och du har väl på twitter också att det syns när du uppdatert bloggen.

2010-03-24 @ 20:27:17
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0